Service Auto Galati, Service Roti, Service GPL, Spalatorie Auto, Service Killtec, ITP

scule Killtec              
 

Auto

 

Anvelope

 

Scule

 

Curatenie

  SERVICE AUTO GALATI

Oferte Service Auto
Despre Noi
Prezentare Generala
Imagini Service
Instalatii GPL gplnew gpl
GPL Intrebari Frecvente
Avantaje si Informatii GPL
Instalatii GPL montaje
Instalatii GPL - MARINI
Instalatii GPL - BRC
Instalatii GPL - AUTOGAZ
Instalatii GPL - TOMASETTO
Instalatii GPL - STAKO
Instalatii GPL - VALTEK
Instalatii GPL - PRINS
Instalatii GPL - LOVATO, OMVL
Instalatii GPL - LANDI RENZO
Tunning Auto
Noutati Auto
Contact

  MAGAZIN AUTO GALATI

Acumulatori
Anvelope 4x4
Anvelope Autoturisme
Anvelope Autoutilitare
Anvelope Camioane
Bujii
Demaroare si Alternatoare
Instalatii GPL
Jante
Lubrifianti
Piese Auto
SERVICII
Tuning
Magazin Auto

  SERVICE AUTO GALATI

Recomanda Link-ul
Sesizeaza Eroare
 
  Metode de testare
 Inapoi
 
metode de testare
Click pentru Marire!
Metode de testare

Din mai 2012, noi si toti producatorii de anvelope suntem obligati sa respectam legislatia privind etichetarea anvelopelor si sa furnizam date despre performanta anvelopelor noastre pe parcursul testelor. testele pe care le desfasuram sunt:
- autocertificate
- utilizeaza metode aprobate la nivel UE
- aplicate de autoritatile nationale locale de aplicare a legii

1. Testarea rezistentei la rulare.
Rezistenta la rulare este masurata prin montarea anvelopei pe un tambur cu diametru de doi metri si rularea acesteia cu o anumita sarcina si presiune.
Pentru a roti tamburul fara anvelopa, trebuie sa se aplice un anumit cuplu. In momentul in care anvelopa intra in contact cu tamburul, cuplul necesar rotirii tamburului trebuie sa fie marit.
Prin masurarea diferentei dintre cuplul tamburului fara anvelopa si cuplul marir in momentul in care anvelopa intra in contact cu tamburul, se poate obtine un coeficient de rezistenta la rulare (masurat in kg/t). Acest rezultat este utilizat pentru definirea clasei specifice pe eticheta.

2. Testarea aderentei pe teren umed.
Conform noii legislatii privind etichetarea anvelopelor, aderenta pe teren umed poate fi testata in unul dintre urmatoarele moduri:
- primul este testul de franare a vehiculului pe teren umed, care masoara performanta franarii in conditii de carosabil umed, prin franare de la 80km/h la 20km/h.
- cel de-al doilea este testul de patinare a remorcii, care masoara frictiunea dintre carosabil si anvelopa, efectuat la 65km/h.
Rezultatul final al ambelor teste furnizeaza un indice de aderenta pe teren umed (Wet Grip Index, WGI), care indica imbunatatirea procentajului in raport cu anvelopa de referinta.

3. Testarea emisiilor de zgomot.
Centrul pentru inovare al Goodyear Dunlop din Luxemburg gazduieste unele dintre cele mai avansate tehnologii pentru masurarea sunetului, inclusiv un laborator revolutionar care poate testa o larga varietate de zgomote interioare si exterioare.
Clasificarea anvelopelor in functie de zgomot, indicata pe noua eticheta pentru anvelope se bazeaza pe un test ISO de zgomot la trecere, prin care zgomotul este masurat in momentul in care automobilul trece pe langa doua microfoane pozitionate la 7,5m de linia mediana la o inaltime de 1,2m.
 
 
RecomandaRecomanda  
 
BANERE SERVICE AUTO GALATI
 
 
service auto galati
 
In incinta unitatii puteti plati cu:
VA MAI OFERIM:
Scule
Echipamente de Curatat
Anvelope
Service Auto
NOUTATI:
Piese originale reconditionate
STIATI CA? - Dupa multi kilometri de utilizare, cand Piesele Originale se uzeaza, inca mai pot of ...
Citeste mai departe»
Bateriile originale
Stiai că? Bateria (sau acumulatorul) este principala sursă de energie la pornirea motor ...
Citeste mai departe»
Filtre de praf si polen originale
Stiati ca? Filtru de praf si polen reduce patrunderea polenului si a prafului fin in interi ...
Citeste mai departe»
 
ANPC